Motomixer autocaricante à risparmiu energeticu mediu è chjucu

A betoniera autocaricante hè un tipu di macchina multifunzionale chì combina u mixer di transitu, u betoniera è u caricatore di roti inseme.Pò carica automaticamente, misurà, mischjà è scaricate a mistura di cimentu.U camion miscelatore di carica automatica pò carricà materiali di cimentu cum'è petre, sabbia, cimentu è acqua in u tank di mischju da ellu stessu.Pò calculà in modu intelligente è precisu, cuntrollu precisu di l'ingesta d'acqua è u voluminu di alimentazione.U tank di mischju pò esse rotatu 180 ° o 290 ° o 360 °, facendu a scaricata più precisa è cunvene.
Sta macchina hà aghjurnatu a funzione di u bucket down per realizà veramente a funzione di un caricatore multifunzione.à u listessu tempu, u caliper di frenu aumenta a prestazione di frenu è hè eauipped cù lavatu di vittura d'alta pressione per mantene l'equipaggiu pulitu.u tank d'acqua ingrandatu aumenta a pruduzzione.
a macchina veramente rializeghja a funzione multifunzione di u caricatore, a funzione di mistura di u mixer, a funzione di trasportu, u lavatu di vittura è cusì.

U miscelatore di cemento autocaricante SITC hà aghjurnatu a funzione di u bucket down da u mixer di carica per realizà veramente a funzione di carica multifunzione di a macchina.À u listessu tempu, a pinza di frenu hà aumentatu a prestazione di frenu è equipatu di lavatu di vitture à alta pressione per mantene l'equipaggiu pulitu, è hà aumentatu u cisterna d'acqua per aumentàoutput.At stu puntu, SITC self loading béton mixer veramente rializeghja a funzione multi-purpose di carica, stirring, trasportu, lavare vittura, etc.

Vantage

1. U caliper di frenu hà aumentatu u rendiment di frenu

2. Fornitu di lavatu di vittura d'alta pressione per mantene l'equipaggiu pulitu
3. Enlarged u tank d'acqua per aumentà a produzzione

4. Ùn ci hè micca bisognu di camioni di trasportu di béton, è ùn ci hè micca un caricatore per i materiali di carica.Almenu 3 manpower è 100 kWh d'electricità pò esse salvatu ogni ghjornu

5. A piattaforma operativa di a cabina pò esse rotata, chì permette una guida bidirezionale davanti è posteriore
6. Hè più còmuda è più veloce per aghjunghje l'acqua cù a pompa d'autosuzione A funzione di dumping pò fà u scaricamentu più completo è più veloce.
c2aa0fd6bfe3809de23506bb38b6185


Tempu di Postu: 16-Nov-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi