Betoniera autocaricante

A betoniera autocaricante hè un tipu di macchina multifunzionale chì combina u mixer di transitu, u betoniera è u caricatore di roti inseme.Pò carica automaticamente, misurà, mischjà è scaricate a mistura di cimentu.U camion miscelatore di carica automatica pò carricà materiali di cimentu cum'è petre, sabbia, cimentu è acqua in u tank di mischju da ellu stessu.Pò calculà in modu intelligente è precisu, cuntrollu precisu di l'ingesta d'acqua è u voluminu di alimentazione.U tank di mischju pò esse rotatu 180 ° o 290 ° o 360 °, facendu a scaricata più precisa è cunvene.

Sta macchina hà aghjurnatu a funzione di u bucket down per realizà veramente a funzione di un caricatore multifunzione.à u listessu tempu, u caliper di frenu aumenta a prestazione di frenu è hè eauipped cù lavatu di vittura d'alta pressione per mantene l'equipaggiu pulitu.u tank d'acqua ingrandatu aumenta a pruduzzione.

a macchina veramente rializeghja a funzione multifunzione di u caricatore, a funzione di mistura di u mixer, a funzione di trasportu, u lavatu di vittura è cusì.

1. Self loading beton mixer, chì pò salvà 3 travagliu è 100 kw.h ogni ghjornu, perchè ùn hà micca bisognu di mixer, camion béton è macchina di carica.
2. U tavulinu operatore cab pò esse giratu, è u mixer pò guidà bi-directionally Hè più còmuda.
3. A funzione di dumping pò fà u scaricamentu più cumpletu è più veloce.
4. Hè più còmuda è più veloce per aghjunghje l'acqua cù a pompa d'autosuzione.
2500


Tempu di Postu: Dec-07-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi