Specificazioni è mudelli di betoniera autoalimentata

 

Semu un famosu fabricatore di macchine di custruzzione, esportatore prufessiunale di macchinari di custruzzione è fornitore di solu suluzione in Cina.A nostra squadra hà una ricca sperienza è fundazione in questu campu

 

1.Garanzia: Ogni pruduttu emessu gode di un periodu di garanzia d'un annu / 2000 ore di travagliu, durante u quale riparemu o rimpiazzaremu e parti difettuse gratuitamente se i difetti di materiale o di prucessu si trovanu è i pezzi di ricambio sò in cundizione normale di travagliu.
2. Pezzi di ricambio: SITC hè dedicatu à furnisce i nostri clienti cù pezzi di ricambio genuini cù a più alta qualità, fitness esatta è funzione adatta. dumanda di parti à noi, è listinu u nome di i prudutti, a descrizzione di e parti richieste. Garantimu chì a vostra dumanda serà trattata rapidamente è in modu adattatu.
3. Face camion mixer più sicuru è stabile cù u frenu bagnata di l'assale davanti, frenu aria, sistema di frenu doppia è pneumatici doppiu davanti.
4. Fornitu di switch-over switch, a pompa d'acqua centrifuga pò succèri l'acqua in cisterna d'acqua è tamburinu mixer rispettivamente.
5. Piastra d'acciaio d'alta resistenza di 16 mm di spessore, aumenta a capacità di carica è a stabilità di u mixe


c2aa0fd6bfe3809de23506bb38b6185


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi